Schrijf een recensie
Recensies door onze klanten
Naam: J.G.van 't Hooft Rotterdam op 02-04-2014
Wij hebben het Seniorenalarm ruim 2 jaar geleden aangeschaft en deze week heeft mijn vrouw het, na een lelijke val in de badkamer, voor het eerst nodig gehad. Ik was zelf even boodschappen doen.
Het heeft prima gewerkt, binnen een paar minuten kwamen de buren haar te hulp.
------------------------------------------------------------------------------------------
Naam: Carine op 20-03-2014
Onderwerp: Ik ben bijzonder tevreden over de service van Treco-Star.
Snel antwoord op email, snel verzonden en prima producten.
Kan dit bedrijf aan iedereen aanbevelen.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Naam: Joost Franken op 17-01-2014
Voor ons begon 2014 met een lelijke val van mijn vrouw in de badkamer, gelukkig hadden wij net het alarm aangeschaft.
Terwijl ik buiten naar het vuurwerk stond te kijken werd ik gebeld door het alarm dat mijn vrouw had ingedrukt.
Zij heeft weliswaar een lelijke bekkenbreuk opgelopen maar door snel 112 te bellen is erger voorkomen.
Een welgemeende groet,
Joost en Klazien
------------------------------------------------------------------------------------------
Naam: Familie de Jonge uit Kapelle op 21-12-2013
Namens onze ouders willen wij u danken voor de goede aftersales het is goed te weten dat dit anno 2013 nog bestaat.
Wij wensen u een gezegend 2014.
------------------------------------------------------------------------------------------
Naam: Joost Geerts uit Chaam op 29-11-2013
Laten installeren door de elektricien. Die was heel tevreden. \'Goeie deal\'. Het werkte meteen!
------------------------------------------------------------------------------------------
Naam: M. Blesgraaf op 17-11-2013
Geachte heer,
Ongeveer twee jaar geleden heb ik een Senioren-alarm gekocht bij u voor mijn schoonouders.
Dit aparaat werkt naar onze volle tevredenheid en één keer tijdens een noodsituatie heeft hij zijn werk perfect gedaan. Alleen willen wij nu de nummers die zijn opgeslagen in het apparaat aanpassen. Zou u misschien de "gebruiksaanwijzing" naar mij kunnen opsturen per e-mail?
Antwoord: Deze is u inmiddels toegestuurd, ook is deze te vinden op onze site www.seniorenalarm.eu op de homepage in de rubriek Hoe werkt het? ( punt 7)
-----------------------------------------------------------------------------------------
Naam: P. Huiberts op 04-11-2013
Vraag: wat heeft het voor zin om een seniorenalarm met TWEE zenders te hebben?
Antwoord:Omdat plm. 80 % van alle ongevallen in huis te wijten is aan vallen in de
bad/douche ruimte. Houdt u er rekening mee dat de gebruiker de zender vergeet mee te nemen of, zoals het in de praktijk vaak gaat dat de zender wordt gedragen als u op bezoek komt om u te laten zien van 'kijk eens ik
heb hem om hoor' en hem na uw bezoek weer afdoet!
Daarom is het verstandig om een extra zender in de bad/douche ruimte laag
boven de vloer op te hangen, zodat de u na een val toch nog de alarmknop kan
bereiken. De zenders zijn waterdicht, dus daar hoeft u zich geen zorgen over
te maken.
Met vriendelijke groeten,
Paul.
Duidelijk, dank!
P. Huijbers
-----------------------------------------------------------------------------------------
Naam: Mevrouw van der Linden op 21-10-2013
Dank zij het Senioren Alarm voel ik me veilig. De hulp bij het installeren en later bij het wijzigen van de nummers was heel goed.
Hartelijk dank daarvoor.
------------------------------------------------------------------------------------------
Naam: Mevrouw Fredy Rottier op 04-10-2013
Wat een fantastisch systeem hebt u ontwikkeld. Het werkt goed
-----------------------------------------------------------------------------------------
Naam: Mevrouw Poort uit Amsterdam op 01-10-2013
Bericht: Wat een fantastisch systeem, enorm fijn dat t bestaat. Mijn oude vader is U zeer dankbaar!
Vriendelijke groeten, M Poort
------------------------------------------------------------------------------------------
Naam: Peter Bakker uit Spijkenisse op 16-08-2013
Even een bedankje voor mevrouw Nicoline van uw bedrijf met veel geduld heeft zij uitgelegd hoe
het werkt en nu we het hebben aangeschaft zijn wij meer dan tevreden, een aanrader dat alarm van U.
------------------------------------------------------------------------------------------
Naam: Familie de Jong uit Zierikzee op 08-08-2013
Goede aftersales van u gekregen waarvoor onze dank, met onze 2 linker handen
en uw hulp is het gelukt, alles werkt perfect. Wij gaan nu gerust op vakantie.
-----------------------------------------------------------------------------------------
Naam: Hans van Rooy op 01-08-2013
Bericht: Gisteren even het seniorenalarm bij m\'n moeder geinstalleerd.
Mede dankzij de duidelijke gebruiksaanwijzing was dit een peuleschilletje.
Werkte meteen prima. geen enkel probleem.
Ook zeer gebruiksvriendelijk. Niet onbelangrijk. Zeker voor de doelgroep.
Chapeau,
------------------------------------------------------------------------------------------
Naam: Familie Wierstra op 30-07-2013
Beste,
Het werkt naar behoren, ook buiten de boerderij is er nog wel 25 meter bereik in de tuin.
We hadden dit veel eerder moeten doen nu kunnen we ons moeder gerust alleen laten.
Een dankbare groet vanuit Friesland.
-----------------------------------------------------------------------------------------
Naam: Slingerland op 18-07-2013
Goedenavond,
Mijn moeder maakt al jaren gebruik van dit systeem naar alle tevredenheid.
Ik wil nu het zelfde systeem aanschaffen voor mijn schoonouders maar heb een vraag; Bij de set van mijn moeder kan er ook intern een signaal verzonden worden (ding-dong) om zo doende iemand anders in huis te attenderen dat er hulp nodig is..zonder uit te gaan bellen dit d.m.v. bediening van de gele knop. kan dit nog steeds? ik mis dit namelijk in de gebruiksaanwijzing..
Antwoord van Seniorenalarm: Ja het interne signaal werkt ( gele knop) en de gebruiksaanwijzing wordt n.a.v. uw schrijven - waarvoor onze dank- aangepast.
-----------------------------------------------------------------------------------------
Naam: Christ Sanders op 12-07-2013
Goedenavond, een maand of 2 geleden hebben wij bij u een alarm besteld.
Deze is netjes geleverd, werkt naar behoren en we zijn er erg content mee.
Nu wilden we het een en ander instellen, maar we hebben de handleiding niet meer...
Is het mogelijk dat u deze nogmaals toezend?
Alvast bedankt voor de service...
Antwoord van Seniorenalarm: Deze kunt u vinden onder de kop Hoe werkt het op de homepage van www.seniorenalarm.eu
-----------------------------------------------------------------------------------------
Naam: Dolf Raatjes op 12-07-2013
Beste,
Ik heb het alarm ontvangen en gisteren geïnstalleerd. Dankzij uw beschrijving was dit zeer eenvoudig.
Verder wil ik u hartelijk danken voor de perfecte service.
1 het verschil tussen mute en alarmknop hebben we vernomen.... werkt prima!
2 Onze hulp heeft bij het afstoffen per ongeluk de knop ingedruk; ook zij weet nu hoe het werkt .
Met vriendelijke groet,
Dolf Raatjes
-----------------------------------------------------------------------------------------
Naam: Madeleen Slingerland op 09-07-2013
Super systeem! maar, het begint al met de service!
Uitstekend geholpen, goed geadviseerd en tips meegekregen.
Super snelle levering. Installeren is echt erg simpel en lukt iedereen.
Kastje is mooi klein formaat en zenders ook klein en makkelijk in gebruik.
Algeheel top!
---------------------------------------------------------------------------------------
Naam: van Doorn, Soest op 06-07-2013
Seniorenalarm voor mijn 92-jarige schoonmoeder gekocht, is veel in de tuin bezig maar valt nog weleens om !!
De tuin is maarliefst zo'n 40 meter lang. Alarm op die afstand getest een werkt perfect.
Oma kan "veilig" vallen. Zeker aan te bevelen, een zorg minder !
Mvg
Ton Burger (schoonzoon)
-----------------------------------------------------------------------------------------
Jos Groen, Maarheeze op 01-07-2013
Ik vraag mij af of uw seniorenalarm niet wordt gestoord door het nieuwe 4G systeem dat nu overal wordt uitgerold?
Antwoord van Seniorenalarm:
Nee het Seniorenalarm heeft hier beslist geen last van, dit komt omdat het seniorenalarn gebruik maakt van een veel lagere frequentie nl 433,9 MHz het 4G systeem gebruikt 800MHz.
-----------------------------------------------------------------------------------------
Mevr. Bosman, Bergen op Zoom op 29-06-2013
Voor mijn ouders heb ik dit alarm gekocht nadat mijn moeder was gevallen en niet meer kon opstaan.
Mijn vader duft nu weer even de deur uit te gaan.
----------------------------------------------------------------------------------------
De heer Selen op 26-06-2013
Bij de installatie van het alarmsysteem is mij er op gewezen om na te gaan of de stopcontacten niet met een afstandsbediening uit te zetten zijn. Als ze uit staan werkt de alarm installatie niet.
Dit staat nu nog niet in de handleiding. (is inmiddels aangepast)
Na een goede telefonische ondersteuning ging het programmeren verder probleemloos.
Bij een DEC toestel moet je bij het programmeren eerst de groene knop indrukken voordat je op * drukt.
Het apparaat werkt nu probleemloos.
----------------------------------------------------------------------------------------
A.M. Kers op 17-06-2013
Mijn Opa heeft het Seniorenalarm van u in gebruik en ik moet zeggen het werkt erg goed (soms een beetje te goed als hij erop gaat liggen 03.00 's nachts haha).
Groetjes A.M. Kers.
---------------------------------------------------------------------------------------
Mevr. Schreuders op 10-06-2013
Beste mensen van het Seniorenalarm,
Hieronder vindt u hierbij de mail van ONVZ voor toestemming voor de aanschaf en vergoeding van uw seniorenalarm:
----------------------------------------------------------------------------------------
Geachte mevrouw Schreuders,
Naar aanleiding van het telefonisch contact dat u vorige week met een van onze medewerkers heeft gehad, kunnen wij u het volgende berichten over de vergoeding van een Seniorenalarm voor uw moeder.
We hebben de website www.seniorenalarm.eu bekeken en kunnen u mededelen dat wij de volledige eenmalige kosten van € 199,00 vanuit de Basisverzekering zullen vergoeden. U kunt de nota naar ons opsturen.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Heeft u nog vragen? Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 8.30 tot 17.30 uur via 0800 022 14 50. Wij zijn u graag van dienst. Voor meer informatie kunt u ook naar www.onvz.nl.
Met vriendelijke groet,
ONVZ Zorgverzekeraar
-----------------------------------------------------------------------------------------
A.v.d. Linden op 17-05-2013
Na veel correspondentie met VGZ over vergoeding van het alarm, nooit een antwoord gekregen. Tot mijn verbazing vandaag
17-5-2013 een telefoontje: Excuses, excuses, het geld wordt met spoed overgemaakt. Uiteindelijk was het voor mij een principe kwestie geworden. Een volgend contact met VGZ stond echter weer op mijn lijst.
Het hoort vergoed te worden vanuit het basisverzekering. Het alarm werkt nog steeds prima, soms 6x per nacht. Het alarm is niet voor mezelf maar voor mijn echtgenoot. Ik ben erg blij dat ik en mijn naasten snel ter plekke kunnen zijn. Een uitkomst, goedkoop en effectief.
Nogmaals dank je wel Paul
Mevr. van Viegen 's-Gravenhage op 12-05-2013,
Er is rust in onze familie sinds de aanschaf van uw alarmsysteem tevens wil ik u bedanken voor uw geduld met betrekking tot de uitleg over de werking.
Hartelijke groeten, mevr. van Viegen.
Fam. Visser Boxtel op 07-05-2013,
We hebben lang moeten praten maar uiteindelijk hebben we onze ouders overtuigd van het nut van uw systeem zij gebruiken het nu enige tijd en tot onze verbazing maken ze nu reclame voor uw apparaat bij hun vrienden en kenissen m.a.w. het werkt.
Groet van Cees en Riet
Anja van Smoorenburg-Kool Zevenhoven op 05-05-2013
Goedemiddag,
Inmiddels hebben wij het alarm ontvangen en geïnstalleerd - getest en alles werkt prima!
M.vr.gr. Anja
A.v.d. Linden op 27-01-2013
Enkele maanden geleden het alarm aangeschaft. Het werkt prima. Installatie eenvoudig.Huisalarm gebruiken we 'snachts 3X. Inbrekers gaan waarschijnlijk op de loop!
Ziektekostenverzekering VGZ heeft nog niets vergoed. Bruikleen met abonnementskosten is hun enige optie. Het seniorenalarm is een goedkope oplossing zonder fratsen. Daar gaan we voor.
Dank je wel paul.
Familie Steur Heerhugowaard op 27-11-2012
Namens mijn vrouw en mijzelf wil ik u hartelijk danken voor het persoonlijk afleveren van de nieuwe zenders.
Dirk Jan en Ineke lSteur van Impelen
Sabine Oltmans Utrecht op, 19-11-2012
Beste Nicoline,
Hartelijk dank! Ik zag dat u ook gebeld had maar ik was aan het werk waardoor ik niet kon opnemen. Ik zal het systeem morgen installeren, bedankt voor de snelle reactie!
Groeten van Sabine
Corine Rademaker - Groenendijk op, 08-11-2012
Voor een van onze bewoners hadden we heel snel een alarm nodig. In goed overleg kon dit de andere dag al geleverd worden.
Het installeren bleek voor ons nog wel wat lastig, maar met telefonische hulp van Treco-Star is dit helemaal goed gekomen.
Wij zijn heel tevreden over de service die geboden is.
BW Espalier te Kesteren
Met vriendelijke groet,
Corine Rademaker - Groenendijk
Joke van Dijke op 08-11-2012
Hoi Nicoline,
Ik heb vandaag het alarm ontvangen en geïnstalleerd.
Heb het getest en het werkt prima, ik kon alleen op de gebruiksaanwijzing niets vinden over dat de zender waterdicht is, deze is toch waterdicht?
Vriendelijke groet,
Joke van Dijke
Reactie van Seniorenalarm: Ja de zenders zijn waterdicht deze informatie wordt m.i.v. vandaag extra vermeld in de gebruiksaanwwijzing.
Rienke Heinen op 07-11-2012
Hallo mijnheer Paul ????
Na lang wikken en wegen besloot ik enkele weken geleden een alarm aan te schaffen. Dit naar aanleiding van andere gehandicapten (met hulphond), die vertelden dat ze zeer tevreden waren over uw alarm. Mede door het feit, dat je bij dit alarm een "hulphondenzender" kon bestellen en de zeer aantrekkelijke prijs ben ik overstag gegaan.
En alhoewel het zelf programmeren van het alarm met wat problemen gepaard ging, kwam het met uw hulp toch nog goed. Daarvoor mijn dank!
Het "hulphondenalarm" staat nu op een vast plaats, zodat mijn hond het alarm in geval van nood snel en goed kan vinden Wij zijn nog druk aan het oefenen (mijn hond en ik) Tijdens het oefenen wordt de batterij uiteraard uit de zender gehaald.
Natuurlijk hoop ik het alarm nooit nodig te hebben, maar het geeft een veilig gevoel.
EINDE RECENTIE
Op mijn website www.hulphondzoogle.blogspot.com, wordt vast nog wel een blogje aan het alarm gewijd. Neem gerust eens een kijkje!
Ik dank u hierbij hartelijk voor de geleverde service!
Mvg,
Rienke Heinen
A.H. Kers op 07-10-2012
Geachte meneer / mevrouw,
Mijn opa heeft het alarmsysteem in gebruik en ik moet zeggen het werkt erg goed (soms een beetje te goed als hij er op gaat liggen om 3:00 's nachts haha) nee we zijn erg blij met dit systeem. Mijn opa gaat er ook geregeld met zijn scootmobiel op uit. Dan werkt het systeem natuurlijk niet, bestaat er ook een systeem die hij buiten kan gebruiken? Ik weet dat er seniormobieltjes bestaan met een s.o.s knop, deze is ook aanwezig maar hij wil deze niet gebruiken. Vandaar mijn vraag of er iets anders bestaat.
Vriendelijke groet,
A.M Kers
Mevr. Verwey uit Utrecht op 05.09.2012
Ik woon in de Rubenslaan en heb bij Els Prummel uw seniorenalarm gezien inmiddels heb ik nu zelf ook dit systeem en ik moet zeggen het bevalt prima zo zonder abonnement, ik ga uw product bij de overige bewoners bekend maken.
E. Prummel uit Utrecht op 30.08.2012
Nicoline bedankt voor de goede uitleg, er zullen meer bewoners van de Burg. Fockema Andreaslaan bij je aankloppen.
Langs deze weg wilde ik jullie bedanken voor de snelle levering. Jullie hebben echt een goed werkend systeem. Een aanrader! Job
Sinds enkele weken gebruiken wij het Seniorenalarm in onze woongroep voor (demente) bejaarden in de regio Alkmaar. Het werkt prima en geeft veel rust bij de bewoners als wij afwezig zijn.
L.S. , De telefoon liet zich goed installeren. Paar weken later hebben we een keer getest. We zijn tevreden. Groeten Jasper.
Hallo mensen van Seniorenalarm na enige uitleg, en het gebruik van een oude vaste telefoon, waarmee ik de alarm nummers heb kunnen programmeren,hierna met eigen toestel het alarm uitgetest. Het alarm werk perfect. Dit alarmtoestel is voor iedeen een uitkomst. Groetjes Mw.Verburg.
Beste Nicoline Inderdaad hebben wij enige tijd geleden een senioren alarm bij u aangeschaft. Bij het uitproberen ging het apparaat een verschrikkelijk hoog geluid maken, waar de persoon in kwestie erg nerveus van werd. Ook bij een tweede poging gebeurde dat. Eigenlijk zouden we daar graag eens contact over willen hebben met de persoon die het apparaat heeft ontworpen om er achter te komen hoe dat geloei vermeden kan worden. Want als je in nood verkeerd en je moet dan zo'n vreselijk geluid in je oren verdragen is niet echt een prettig idee. Heeft u voor ons misschien een telefoon nummer en naam om hierover eens te overleggen? Met vriendelijke groet, Monique Kromhout Reactie Seniorenalarm: Als U de keuzeschakelaar op MUTE zet ( stil)dan geeft het alarm geen geluid meer en gaat stil uitbellen.
Via Google ben ik op de site Seniorenalarm.EU gekomen. Ik had al een personenalarm via de WMO maar daar zat een abonnement aan vast. Daar dit abonnement steeds duurder werd heb ik besloten om zelf een alarm te kopen. Het contact met de heer Paul van Treco Star verliep uitstekend en zo werd ik ook op de hoogte gebracht dat er zorgverzekeraars zijn die een toegemoetkoming voor een personenalarm verstrekken.Ik heb dit via mijn verzekeraar "IZA" inderdaad voor elkaar gekregen en na lang heen en weer schrijven en mailen waar ook de heer Paul zijn mede werking aan verleende is de tegemoetkoming van de kosten aan mij overgemaakt Ik heb toen meteen het personenalarm bij Treco Star besteld met 2 zenders en kan nu met een gerust hart alleen thuis zijn als mijn vrouw van huis is.
Niemand hoopt natuurlijk dat we het ooit nodig hebben. Maar veiligheid voorop, ben ik toch overstag gegaan. Sinds een week heb ik een alarm in huis voor het geval er iets met me is en ik zelf niet meer bij de telefoon kan komen. Dit alarm heeft ook een speciale knop voor de hulphond zodat Nanoe in nood hem kan induwen. Voor Nanoe een nieuwe uitdaging :-) Al heel snel had ze door hoe het werkte en nu is het appeltje, eitje voor haar. En zo werd ze naast mijn: ADL-er, verpleegkundige, butler,trouwe hulp en maatje ook nog beveiligings ambtenaar :-)
Christien Roos op 23-05-2012 om 10:17:55
Dag Nicole, Mijn ouders in Heerde gebruiken het Seniorenalarm. Ik weet dat m’n vader het altijd om z’n nek draagt en het hem een rustig gevoel geeft. Hij heeft het nog niet nodig gehad. De tweede alarm hangt in de badkamer. Omdat m’n moeder dementerend is en het niet lukt om haar dagelijks in de routine van het dragen van het alarm te krijgen is dit de beste plek. Ik kan u verder niet adviseren omdat ik er te weinig mee van doen heb. Mocht ik via andere hulpverleners nog tips krijgen zal ik die aan u doorgeven. Fijn dat u dit soort korte onderzoekjes doet om het product altijd te blijven verbeteren. Met vriendelijke groet, Christien Roos
Geachte Nicoline, Wij hebben inderdaad het seniorenalarm via u gekocht en we hebben het helaas ook al nodig gehad. Het werkte goed, alleen het nadeel is dat degene die de alarmknop indrukt het ook weer uit moet doen. Mijn (schoon)moeder drukte hem dus s’nachts in, wij naar haar toe, maar ze heeft pas de gele knop ingedrukt toen wij er waren, dus onderweg, thuis en bij degenen die ook op de alarmlijst stonden veel lawaai. Volgens uw website wordt dit alarm vergoed via het ziekenfonds, wij hebben het niet vergoed gekregen via Menzis. Dat is wel een tegenvaller. Met vriendelijke groeten, Tonny en Inge Rikkerink
Beste, Wij hebben uw systeem 6 maanden geleden aangeschaft en het vorige week voor het eerst moeten gebruiken omdat ik onwel was geworden. Dank voor de goede werking van uw apparaat, binnen enkele minuten was mijn buurvrouw aanwezig en kon zij de hulpdienst waarschuwen en mij eerste hulp verlenen
Ik woon in Bovenkarspel en heb Uw systeem aangeschaft na een lelijke val in huis waarna ik uren op de grond heb gelegen. Nu ik de hulpknop heb voel ik mij veilig vooral het idee dat mijn kinderen en buren worden gebelt geeft mij een goed gevoel. Mevrouw Schaper-Jong
Leuk hoor dit systeem eindelijk iets goeds zonder abonnement nu mijn ouders het eenmaal hebben voelen ze zich veiliger. Wij hebben Ziggo en dat werkt prima. Groetjes, Jo
Hallo Paul, Mijn man heeft gisteren de installatie geinstalleerd en het werkt perfect. Heel erg bedankt voor de goede hulp en succes met de zaken. We zullen zeker iedereen dit systeem aanbevelen, het werkt prima, helemaal naar wens! Bedankt. Groeten van Helma Verhoeven-Jacobs
Met veel voldoening gebruikt mijn man dit al een paar jaar, het is fantastisch. Wij voelen ons altijd bereikbaar, is al meerdere keren gebeurd. In huis is het ook fijn, als mijn man op de slaapkamer en ik ben in de tuin, dan hij gebruikt hij het alarm, en ik weet dat ik even moet komen helpen. Omdat er steeds vaker stroomstoringen zijn hebben wij het aangesloten op een klein agregaat dat in de hal staat. Ook prima om belagers te verjagen! Onze dochter met Down Syndroom gebruikt het inmiddels ook
Eindelijk heb ik een filmpje waarin te zien is dat Nina 'alarm kan slaan', deze knop (+ kleine) & 't 'telefoonboom-systeem' wat hierbij hoort werkt echt top! Gelukkig heb ik 't nog nooit in 't eggie moeten gebruiken, maar ik vind 't een aanrader voor iedereen die afhankelijk is, maar geen contract wil afsluiten met een '24-uurs dienst. Op deze site kun je hier meer over vinden --> http://www.seniorenalarm.eu/hulphond Groetjes, Kim kimmoorman@gmail.com
Geachte heer Paul, onderstaand een bericht van IZA op mijn commentaar. Ik denk dat het verzoek via een machtiging nu wel ingewilligd zal worden dus hoop ik dat ook u spoedig bericht van IZA zult ontvangen . Met vriendelijke groet, Bert Veld
Geachte heer Veld, Hartelijk dank voor uw e-mail waarin u aangeeft een goedkopere oplossing te hebben voor uw alarmsysteem. Ik vind het juist een goede zaak dat u kijkt naar de beste oplossing voor uw zorg. Als u uw alarmsysteem laat leveren door Treco Star dan kan dat met toestemming van ons. Ik waardeer het dat u met ons meedenkt om de zorgkosten zo laag mogelijk te houden. Wij zien graag uw machtiging voor de aanschaf van uw personenalarm tegemoet. Deze zal dan zo snel mogelijk afgehandeld worden. Ik hoop dat het alarmsysteem goed gericht is op uw wensen. Ik wens u veel sterkte met uw progressieve spierziekte. Meneer Veld, hebt u nog vragen over dit onderwerp? Stuurt u gerust een e-mail terug, wij helpen u graag. Tot slot wens ik u een prettige dag. Met vriendelijke groet, Afdeling Klantenservice IZA Zorgverzekeraar NV.
Voor onze hoog bejaarde, zelfstandig wonenende, moeder hebben wij een senioren alarm aangeschaft, met 2e zender laag bij de grond in de douche. Directe aanleiding was een ernstige valpartij in huis. De installatie is eenvoudig en vooral prettig is dat het apparaat doorgaat met contactpersonen waarschuwen (5 x) totdat er iemand regeert. Na de installatie bleef het ding op onregelmatige momenten een signaal geven. Na contact met Paul hierover heeft hij direct een tweede toestel gestuurd. Het zou aan de unieke afstemming van het apparaat liggen. Inderdaad geeft het tweede apparaat geen onbedoelde signalen meer af. Compliment voor de snelle en goede service, waarbij Paul kosteloos een tweede apparaat ter beschikking stelde. Robert van Sprang
L.S., Heb het gelukkig nog niet nodig gehad. Voel me wel veilig met het apparaat in mijn nabijheid. Met vriendelijke groet, C.M. Brouwer-Clarijs
Het geheel is hier geïnstalleerd maar we hebben het gelukkig nog niet hoeven gebruiken alleen heb ik twijfel of het wel werkt op mijn mobiele telefoon. Reactie Seniornalarm: Het alarm werkt beslist op een mobiele telefoon maakt u zich daarover geen zorgen. Dus ook als U onderweg bent of in het buitenland het alarm belt altijd de ingestelde nummers.
Dag Nicoline, Het seniorenalarm is een prima apparaat. Het was makkelijk te installeren en ik zou het zeker anderen aanraden. Mijn moeder is Parkinson patient en kan een gewone telefoon niet meer bedienen. Mocht er iets met mijn vader gebeuren dan kan ze via het senioren alarm toch om hulp vragen. Het geeft haar zeker een rustiger gevoel. Mbt het apparaat zelf heb ik weinig wat verbeterd zou kunnen worden. Het enige wat ik kan verzinnen is dat het geluidsniveau (als het alarm geactiveerd wordt) niet instelbaar is en daardoor ook bij het uittesten knalhard door hhuis schalt. Met vriendelijke groeten, Eric Roersma
Beste Treco star T alarm bevalt zeer goed we hebben er zelfs al n keer gebruik van moeten maken waardoor wij op tijd bij mijn moeder waren voor hulp ik kan 't aanraden 't geeft ook een veilig gevoel hopende u hiermee voldoende info te hebben gegeven vr groet linda dostijn thomas
Henk Mulders op 17-03-2012 om 23:37:09
Beste Nicoline, Voor wat betreft mijn ervaring met het product: Het was gemakkelijk aansluiten, inspreken en nummers programmeren. Echter, aangezien wij niet via KPN bellen maar via Ziggo, werkt de Spreek en Luister functie niet. Er staat wel heel kort in de handleiding dat dit niet altijd goed werkt als je geen KPN aansluiting hebt. Verder lijkt hij iets te storen als hij te kort bij de TV staat, maar ook dat staat in de beschrijving al vermeld. Het apparaat lijkt verder goed te werken maar we hebben het gelukkig nog niet echt nodig gehad. We hebben wel een keer getest. En dat ging goed. We hebben er dus een goed gevoel bij en zijn er erg blij mee. We hebben het zelfs aangeprezen bij het Radboudziekenhuis in Nijmegen! (We hadden vóór de aanschaf een gesprek met een verpleegkundig specialist van CVA nazorg en hadden haar destijds informatie over dergelijke apparaten gevraagd. Later vroeg ze ons of we er een hadden aangeschaft of niet. Ik heb toen verteld dat we via Seniorenalarm een apparaat hadden gekocht en er tevreden over waren. Zij was erg blij met deze info omdat er bij haar wel vaker vragen in die richting kwamen.) Een verbetering zou ik zo niet weten of het moet zijn het wegwerken van de 2 genoemde minpuntjes: Geen Spreek-Luisterverbinding bij Ziggo Storing in de buurt van andere apparaten. Hopelijk kunt u iets met deze info. Met vriendelijke groet, Henk Mulders
Geachte heren, wij hebben net een Seniorenalarm gekocht deze werkt naar tevredenheid. Mijn moeder spreekt echter alleen Spaans en wij hopen dat u misschien ook een Spaanse versie van de handleiding heeft. Met vriendelijke groet Yasmin
Beste Paul Ik heb het alarm ontvangen en gisteren geïnstalleerd. Dankzij uw beschrijving was dit zeer eenvoudig, Verder wil ik u hartelijk danken voor de perfecte service. Met vriendelijke groet Dolf Raatjes
Beste mensen, Afgelopen week ben ik bij 2 mensen geweest die voor hun hulphond het alarmsysteem bij jullie hebben aangeschaft. Ze zijn zeer tevreden en het werkt in beide situaties zeer naar wens. De honden moeten het allemaal nog wel verfijnen, maar dat mag tijd hebben. Wat al heel prettig is dat de mensen zich met dit systeem prettiger/veiliger voelen en het dus wat meer rust geeft. We zijn als organisatie even op zoek geweest naar een goed systeem. Ik was dat ook allemaal wat uit het oog verloren nadat ik bij Stichting Hulphond weg ben gegaan, maar via Helma kreeg ik jullie site door. Ik heb gisteren een collega gesproken van Hulphond en haar er ook over verteld. Ik heb haar jullie link doorgegeven, wetend dat er mensen zijn met een epilepsiehond binnen hun organisatie die er baat bij kunnen hebben. Verder is er giesteren met mij een dame van een hulphondenschool uit Oostenrijk mee geweest naar een bezoek en ook zij heeft interesse in dit systeem. Ik zal haar ook jullie site doorgeven en het kan dus zij dat ze contact gaat opnemen. Wellicht kunnen we jullie link ook op onze site plaatsen, ik denk namelijk dat het systeem voor meerdere typen hulphond kan worden ingezet. Vooralsnog bedankt voor de snelle actie van jullie uit. De mensen en wij als organisatie zijn er erg mee geholpen. Met vriendelijke groet Joop Mekke
Nadat mijn vader een ongelukkige val had gemaakt en niet bij de telefoon kon komen hebben contact gezocht met Treco Star. Nadat Paul ons volledig had ingelicht over de werking en de voordelen heb ik het apparaat besteld. Echt now time in huis met zeer duidelijke gebruiksaanwijzing. Ik heb het alarm geïnstalleerd, dat duurde nog geen 20 min en een 2e zender in de douche opgehangen. Mijn vader is helemaal happy en wij natuurlijk ook. Geweldig, hartelijk dank voor de Service. Tip: Test het alarm 1 x per maand om vast te stellen of de batterijen van de zenders nog goed zijn maar vervang deze eens per jaar. Heel veel succes met Uw product het is werkelijk een uitkomst. Met vriendelijke groet, Marcel van Trijp
Waarom geeft u niet meer aandacht aan de beveiliging van de ouderen je loopt meer risico op een overval en binnendringen dan op een heup breken ga bijv. naar omroep Max,alleen dit zal afschrikkend kunnen werken. Succes Cees Damen Reactie Seniorenalarm: Geachte heer Damen, Dank voor uw tip we gaan hier snel aandacht aan geven door o.a. dit onderwerp op de website te plaatsen. Met vriendelijke groeten, Paul Seniorenalarm.eu
Geachte heren, wij hebben net een Treco Seniorenalarm gekocht,deze werkt naar tevredenheid. Mijn moeder spreekt echter alleen Spaans en wij hopen dat u misschien ook een Spaanse versie van de handleiding heeft. met vriendelijke groet Yasmin
Ik heb epilepsie en mijn hulphond Banios heeft nu 3 alarmknoppen om te bedienen in huis als ik een aanval krijg. Een super gemakkelijk en eenvoudig systeem. Ook zelfs ter beveiliging als je alleen thuis bent. Ik voel mij veel beter nu ik weet dat er "iemand" alarm kan slaan als ik een aanval heb. Goede service. Een kleine prijs voor een geweldig systeem!
Super handig!